Телефон +380674862117

Політика повернення

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ПЛАТЕЖІВ ТА ТОВАРУ

      Ми твердо переконані, що ваше замовлення щоразу має бути ідеальним. Ми щосили намагаємося мінімізувати кількість помилок, постійно покращуємо операційні і технологічні процеси, але, на жаль, не застраховані від помилок, які залежать від людського фактору.
  У разі, якщо ми помилилися  –  то ми за власний рахунок виправимо нашу помилку (обміняємо товар або повернемо гроші) якнайшвидше. Повідомити про помилку можна написавши на пошту або  за телефоном +38067 486 21 17   .

Згідно закону “ Про захист прав споживачів” повернути чи обміняти товар покупець має право продовж 14 днів від моменту покупки за допомогою служби доставки – якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  • Товар не використовувався;
  • Збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • Збережено розрахунковий документ з датою продажу.

До повернення та обміну не приймається товар належної якості, який був придбаний за спеціальними цінами, при проведенні акцій та/або розпродажів.

        Повернення коштів або перевідправка товару можлива ЛИШЕ після отримання та огляду повернення. Врахуйте, що кошти зараховуються покупцю на картку через 72 години з моменту оформлення повернення коштів.

Важливо! При поверненні чи обміні товару відповідної якості  у разі  відсутності наших помилок покупець сплачує за власний рахунок послуги стороніх служб (служби доставки, комісії банків).

*Обов’язково перевіряйте товар відразу на відділенні Нова Пошта або при доставці кур’єром!

Від наших клієнтів ми просимо тільки одного: якщо ми припустилися помилки з вашим замовленням, будь ласка, повідомте нас про це.

Потрібна допомога?

Зверніться до нас з питаннями, пов’язаними з відшкодуваннями та поверненнями на сторінці :Контакти

КОШИК

Що говорять наші клієнти
1 відгук