Політика повернення
ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ПЛАТЕЖІВ ТА ТОВАРУ
Ми твердо переконані, що ваше замовлення щоразу має бути ідеальним. Ми щосили намагаємося мінімізувати кількість помилок, постійно покращуємо операційні і технологічні процеси, але, на жаль, не застраховані від помилок, які залежать від людського фактору.
У разі, якщо ми помилилися – то ми за власний рахунок виправимо нашу помилку (обміняємо товар або повернемо гроші) якнайшвидше. Повідомити про помилку можна написавши на пошту або за телефоном +38067 486 21 17 .
Згідно закону “ Про захист прав споживачів” повернути чи обміняти товар покупець має право продовж 14 днів від моменту покупки за допомогою служби доставки – якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- Товар не використовувався;
- Збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- Збережено розрахунковий документ з датою продажу.
До повернення та обміну не приймається товар належної якості, який був придбаний за спеціальними цінами, при проведенні акцій та/або розпродажів.
Повернення коштів або перевідправка товару можлива ЛИШЕ після отримання та огляду повернення. Врахуйте, що кошти зараховуються покупцю на картку через 72 години з моменту оформлення повернення коштів.
Важливо! При поверненні чи обміні товару відповідної якості у разі відсутності наших помилок покупець сплачує за власний рахунок послуги стороніх служб (служби доставки, комісії банків).
*Обов’язково перевіряйте товар відразу на відділенні Нова Пошта або при доставці кур’єром!
Від наших клієнтів ми просимо тільки одного: якщо ми припустилися помилки з вашим замовленням, будь ласка, повідомте нас про це.
Потрібна допомога?
Зверніться до нас з питаннями, пов’язаними з відшкодуваннями та поверненнями на сторінці :Контакти