Доставка та замовлення товару
Процедура замовлення товару
Для замовлення потрібного товару, необхідно додати його в кошик та заповнити стандартну форму, вказавши контактні дані для зв’язку, зручний спосіб доставки, оплати та додаткові коментарі за потреби.
Після оформлення замовлення на зазначену вами електронну пошту надійде автоматичний лист зі складом замовлення та привласненим йому номером.
Очікуйте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення – він повідомить орієнтовну дату та час, коли вказане замовлення буде готове для доставки . Після підтвердження ви отримаєте лист з реквізитами для оплати замовлення.
Замовлення обробляються в робочі години магазину згідно графіку, по черзі їх надходження та максимально швидко. Ми цінуємо всіх наших покупців та не надаємо пріоритет комусь одному в збиток інших.
Увага! У випадках переоцінки товарів ціна фіксується в оформлених замовленнях, а не при додаванні товару в кошик. Тому не відкладайте замовлення товарів з кошику на тривалий час.
Товари зі статусом “надходження 1-3 (2-4) дні” відсутні у фізичному магазині і на їх переміщення зі складу потрібен відповідний термін (враховуються робочі дні магазина).
Отримання оплаченого товару
Оформлюючи замовлення на нашому сайті, ви маєте наступну можливість отримання товару за допомогою перевізника: Нова Пошта
Доставка виконується перевізником Нова Пошта, та оплачується згідно тарифів перевізника.
Графік доставки замовлень у відділення перевізника наступний:
понеділок – п`ятниця
Доставка здійснюється у відділення компанії-перевізника (склад-склад).
- Адресну доставку оплачує замовник.
- Оплата за доставку здійснюється у відділенні компанії-перевізника.
При оформленні замовлення не забувайте вказувати номер відділення компанії-перевізника, в якому бажаєте отримати ваш товар.
Замовлення буде відправлене в термін від 1 години до 3 робочих днів після надходження оплати.
Відправлення здійснюються по буднях (в суботу, неділю та святкові дні відправлення не здійснюються).