Bardahl C60 Technos XFS F950A 0W30
1377,00 грн
Преміальна, 100% синтетична, середньозольна (MID SAPS) моторна олива для двигунів FORD останнього покоління, що вимагають специфікації WSS-MC2950-A.
BARDAHL C60 TECHNOS XFS F950A 0W30 – Преміальна, 100% синтетична, середньозольна (MID SAPS) моторна олива для високоефективних двигунів з високими експлуатаційними характеристиками та низьким рівнем викидів. Призначена для двигунів FORD останнього покоління, що вимагають специфікації WSS-MC2950-A.
BARDAHL TECHNOS XFS F950A 0W30 сприяє економії палива, підвищує продуктивність двигуна і має міцну оливну плівку, що забезпечує надійний захист двигуна у всьому діапазоні температур.
Ексклюзивна протизносна і антифрикційна формула Bardahl Polar Plus + Fullerene C60 дає потрійний рівень захисту і дозволяє максимально використовувати потенціал двигуна:
поверхнева змащувальна плівка самої оливи;
полярно заряджені молекули Polar Plus, що здатні міцно прилипати до металевих поверхонь двигуна, створюючи постійний захисний бар’єр;
молекули C60, що поводяться як мікро-шарикопідшипники, заповнюючи собою всі мікротріщини і порожнини між металевими поверхнями двигуна, створюючи додатковий шар захисту від тертя.
BARDAHL TECHNOS XFS F950A 0W30 забезпечує більш високу продуктивність у порівнянні зі звичайними моторними оливами.
Специфікації
- ACEA C2
- FORD WSS-M2C950-A
- JLR.03.5007
- Підходить для Fiat 9.55535-GS1/Fiat 9.55535-DS1
- SAE 0W-30
Пов’язано
Питання та Відповіді

Супутні товари
Bardahl XTR 39.67 Racing C60 10W60
1993,60 грнОригінальна ціна: 1993,60 грн.1927,75 грнПоточна ціна: 1927,75 грн.100% синтетичне масло в основі якого лежать поліолефіни для спортивного використання.
100% синтетичне масло в основі якого лежать поліолефіни для спортивного використання.
Додати в кошикBardahl XTC C60 0W40
1372,50 грнмасло преміум-класу для бензинових двигунів автомобілів з наддувом або без нього, а також для дизельних і турбодизельних двигунів з безпосереднім впорскуванням.
масло преміум-класу для бензинових двигунів автомобілів з наддувом або без нього, а також для дизельних і турбодизельних двигунів з безпосереднім впорскуванням.